här blir man sparkad på i kön till ett ställe som man inte ens vill in på

 

Vilken jäkla vecka. Vilken jäkla helg. Och vilket jäkla liv. Goosh behöver gå i ide.

 

Det här är en av mina tröttaste moments någonsin skulle jag tro, har varit övertrött i flera dagar. I torsdags gick jag och tränade booty och core 6.45 och sen till skolan och hade lektion. Sen drog jag hem och familjen kom över till mig, jag var redan då supertrött och somnade till på soffan några minuter. Sen drog vi på kryssningen och jag var så jääkla trött. Somnade vid 11 och vid 5 vaknar Elliot och vill upp. Sen var det action heeela dagen, Elliot ville "läääka" precis hela tiden för att vara nöjd och hade såå mycket energi. Kryssningen var kul men väldigt energikrävande, men det var superkul att se Elliot ha så roligt♥ Kom hem och fick några timmars sömn innan jobbet igår. Stod lite som en zombie hela dagen, superstressade in till stan för att fixa en grej på SL's biljettcenter och sen hem och hann precis ta en dusch innan Carolina kom hit och vi taggade för party. Sen var vi ett gäng här hemma hos mig och förfestade och sen drog vi till Göta Källare och dansade. Kom hem nångång efter 2 och kände av jägermeister shotsen men däckade sen direkt. Uppe vid 10 och sen... Vad sjutton har dagen tagit vägen, har gjort absolut ingenting, utom att städa upp från igår. Ska heller inte göra ett skit. Imorron börjar en jäkla tung vecka så idag är jag peace med mig själv och bara slapp, är sjukt trött också... Visar pics från partyt senare!

 

 

 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!