en månad till julafton

 

Om någon nu hade missat det så är det en månad kvar till julafton idag! Imorgon skall jag ta hem allt mitt julpynt från mamma och sen en vacker dag när jag har tid ska jag pynta, eller kanske hinner det på fredag till och med. Julklappar blir inte lite kul i år då jag numera är superfattig om ni inte visste det. 8000 i studiestöd och 1500 i lön varje månad räcker inte så jäkla långt. Det var läänge sen jag åt ute, till och med McDonalds, och minns knappt när jag shoppade nåt sist. New life you know! Men ska försöka komma på några bra och billiga julklappar till familjen iallafall. Men först paya alla räkningar så får jag se hur det går. Idag tog toapappret slut lite olämpligt eftersom att jag seriöst har 15 kr kvar på kortet och lite småmynt vilket inte räcker långt. Smart som jag är blev det då att gå med all pant vilket räckte till att köpa toapapper haha. Imorgon kommer det cash iallafall. Och i morgon börjar den intensiva perioden ända fram tills jul. Skrev förresten precis klart tentan men inget vila utan ångest för jag har världens tjockaste böcker att läsa tills på måndag, ska kanske öppna dem ikväll... Imorrn börjar jag jobba på julbordet och så blir det även jobb lördag, söndag. Jo fan borde nog läsa nu när jag säger det själv. Mysig kväll aiightss...

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!