I love it when you be talking sayin' my name

 

Jag har blivit upplyst om att det finns personer som gillar att ägna sig åt att snacka skit om mig, säga saker som är helt osanna eller inte säga hela sanningen eller helt enkelt bara snacka skit. Jag blir inte ledsen för det är inga personer som jag bryr mig om tillräckligt mycket, däremot blir jag frustrerad då jag inte får chansen att försvara mig. Om någon har något att säga så sig det men gärna till mig! Och om inte så kan jag hälsa att jag är happy där jag är nu och I have no regrets! Och KARMA IS A BITCH. Kanske det som händer just nu? PUSS!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

ja trodde det du skrev var riktat till mig i din blogg.. shit blev helt paff för du hade bild på oss två.. Nu gjorde du mig orolig.. ja ba.. hum.. okej?????? weird! :P

2010-11-15 | 21:14:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!