I was wrapped around his finger and I began to believe

I was wrapped around his finger and I began to believe

That the consequences of your actions really are just a game

That your life is just a chain reaction taking you day by day
he says nothing's forever in this crazy world
Still I'm falling in love with him right now

Hmmm fan. Det blev tre cookies, jäkligt gott och nu har jag sockret min kära kropp bad om... Skall straxt iväg till gymmet för första gången sen förra tisdagen och det blir samma som varje tisdag, mina favoritdagar. Booty, zumba och core. Idag är det nya koreografier och ny musik på alla vilket jag ser fram emot :) Har dock grym ångest inför att se exakt hur jobbig bootyn blir, zumban skulle vara mer reggeaton vilket blir awesome :) Så jäkla kefft dock att behöva ta sig ut i detta fucking -8 väder och glida fram på isen till Slussen, men så äre. Now I'm off, imorrn blir det praktik klockan 8, yeyy....



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!