tired as hell

Fucking skit vad trött jag är! Seriöst så värker hela min kropp av trötthet och mina ögon går knappt att hålla uppe, i huvudet har jag inte heller mycket kvar. Och veckan har knappast börjat, eller egentligen har mina veckor ingen början eller slut nu när jag ändå inte har någon helg utan jobb varje dag. Har suttit och skrivit inför morgondagens seminarium ända tills nu och för en gångs skull har jag gjort ett ordentligt arbete.. ;p Imorgon blev föreläsningen på förmiddagen inställd så ni kanske tror att jag sitter uppe och softar vid datan nu för att ha sovmorgon imorrn men då tror ni fel, har nämligen lyckats få tvättstugan klockan 7 imorronbitti vilket var tur eftersom det var den enda tiden jag kunde hela veckan och tvättkorgen är överfull och jag har inga strumpor kvar. Anyways. Lite sömn innan dess kanske...



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!