NU ska jag skriva hemtentan


En bild på mig och mina söta sisters. Vad konstigt det känns egentligen att inte bo hemma och inte träffa familjen varje dag, det saknar jag verkligen men såklart är det superskönt att bo själv med. På torsdag ska jag hämta Elliot på dagis vid halv 2 och umgås lite med min prins, vid 4 börjar jag jobba på Torekällberget, årets julbord! Jobbar till 10 och sen sover jag i Södertälje, på fredag har jag seminarium 9-12 och redovisning av tentan. Alltså den tentan som jag inte skrivit ännu. Jag har idag och imorgon på mig att skriva så ska alldeles straxt sätta igång... Vad fasen är klockan redan halv 1 nästan, har precis duschat och satt mig här och... nada mas! Hmmm. Ska se till att börja nu iallafall, wish me luck - in i hemtentornas flummiga (och ganska deprimerande) värld. Puss!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!