I'm not reminiscing I am living

 

Igår var jag och åt middag på Koh phangan (härlig namn att skriva det där alltså) som ligger här i huset jag bor, nära och bra ;) Det var helt fullproppat med folk men hade ju såklart bokat bord. Det var första gången jag var på restaurangen en kväll och det var supermysig stämning och det är superfint ju, sånt som är omöjligt att få på bild med min keffa kamera dock... Kan förstå varför stället är så populärt! Jag åt jätteräkor och passionsfruktcheescake och drack bananshakes :) På bilden kan ni se en sak jag stör mig sjukt mycket på, mitt jäkla bebishår som alltid lägger sig över hela ansiktet i tid och otid och klibbar sig fast där! Varför kan det inte bara vara som normalt hår..? Minns inte att det var så när jag var blond, eller det kanske bara inte syntes då?





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!