he says nothing's forever in this crazy world, still I'm falling inlove with him right now

Finally lite pics från lördagens fest! Blir fler när jag får bra bilder från Andreas systemkamera. Var iallafall en lyckad kväll! Men kan säga att jag fortfarande får creeps av att ens tänka på Jägermeister, no more...

 


Ska snart ställa mig och laga mat, försöker strukturera upp min uppsats som ska skrivas under nästa vecka. Har no fucking clue. Och då menar jag NO FUCKING CLUE. Ska skriva om mobbning men vet inte a) vad jag ska skriva b) hur jag ska undersöka c) hur upplägget skall vara d) hur läraren vill ha det, vad han vill att man ska undersöka e) hur jag skall använda kurslitteraturen eller vad som är viktigt i den. Så ni ser... kommer gå galant.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!