♥ elliot

 

Haft halvdag på praktiken och varit och tränat och nu skall jag iväg till Södertälje och hämta min älskling på dagis Det blir så himla stressigt i veckorna men vill träffa familjen! Har förresten insett att jag ju lider av grovt sockerberoende och även chipsberoende. Framåt eftermiddagen börjar det (nu) och håller sen i sig tills jag lägger mig. Om jag inte äter nåt sött (eller chips, helst med läsk) så kan jag inte sluta tänka på att jag vill det! Åhhh. Tog en skål med youghurt nu istället men känner verkligen suget. Ska stoppa i mig tuggumi och tömma väskan på godis innan jag åker och se hur det går.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


KIMO

HAHAHAHA bra ju ska börja igen :D :p haha tog ba en dags paus typ

2010-11-19 | 18:46:27
http://esber.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!