♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Min första kärlek vet ni väl redan allt om? Och det känns lite för mycket som ett öppet sår för att börja gräva däri just nu. Så vi hoppar till dag 3! Jag har inga bilder alls på min riktiga pappa på datan så det får bli en bild på mamma och Jamie, men egentligen är det ändå de som är mina föräldrar nu. Jag växte upp med min mamma som är är supergullig men samtidigt en riktig drama queen och som hela tiden svämmar över av känslor känns det som haha. Jag beundrar henne väldigt mycket för att hon lyckats ta hand om och uppfostra sina barn nästan själv och hon har gått igenom mycket tufft i sitt liv och jag tycker hon är grym för allt hon tagit sig igenom och för att hon har kommit dit hon är idag. Min mami är förresten 48 år i år och heter Annica borde man kanske säga... Hon fick alltså mig när hon var 28. Hon jobbar på dagis och gud vet hur hon står ut med det och dessutom ha sitt eget minidagis med vilda Elliot när hon kommer hem... Ibland tror jag att Jamie kan vara det bästa som hänt henne och jag hoppas verkligen de håller ihop för alltid. Han är nog det lugn och den resonabla och förnuftiga sidan hon behöver för att komplettera henne, ihop med lite mer positivitet. Jag är verkligen supertacksam att Jamie finns i våra liv och han har även vart ett stort stöd för mig. Han är förresten 40 år i år (mamma haffade en toyboy alltså...) och jobbar ju som kock.

Min egen pappa blir också lite för öppet sår att hålla på och rota i just nu känns det som, det är ett annat kapitel det. Men jag skulle inte önskat mig andra föräldrar eller en annan uppväxt för idag är jag i en situation som jag inte vill byta ut och om saker och ting inte sett ut som de gjort skulle man inte varit här idag, ellerhur? Och till mamma och Jamie, älskar er ♥ (don't mind mammas huge breasts på bilden...) Och visst är min mamma snygg?!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jesso

aww, tår i ögat där, så fint skrivet, håller verkligen med! puss på dig! <3

2010-11-28 | 12:39:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!