Begreppet Epic fail

Vill ju gärna påstå att jag var först i Sverige med begreppet "epic fail" då jag fick med mig det hem ifrån England. Där använde jag det när en kypare som skulle hälla över då det fanns lite öl kvar i ett glas till det nya (WTF?! Vem gör så??) och spillde. Det var epic fail.

Förra lördagen var epic epic epic FAIL. Det var röd dag. Var helt död efter kryssningen och ville bara sova innan festen men nej nej hade ju jobb. Tyckte det var lite konstigt då det var röd dag men eftersom jag fått hem ett exemplar av det jag skulle dema (för att testa innan) så antog jag såklart att jag visst hade jobb. Så jag gick och fick sen stressa som en idiot innan festen och när jag däckade i sängen vid 2 tiden var jag DÖD. På måndagen får jag mail från min chef som säger att jag inte alls skulle jobbat i lördags. Det stod visst i det första mailet jag fick från henne i augusti (!!) Fan fan fan fan fan. EPIC FAIL. Min enda lediga lördag på ett halvår och vad gör jag då? Jo går och jobbar gratis! WTF. Tog sedan igen sömnen av misstag i tisdags. Hade missuppfattat min lärare och trodde jag började 12 fast jag började 8. Alltså, när jag inte behöver jobba så gör jag det och när jag har skola ligger jag hemma och sover.... Hmmmmmmmf.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!