I can't awaken the dead day after day

 

If you don't wanna say anything at all I'm happy just wondering

 

Långa dagar när man jobbar! Vill aldrig mer se en pizza. Samma pizza till middag. Och hela dagen imorgon. Efter att ha stått upp 8 timmar vill man bara sooova. Brände mitt öga med os från pizzamaskinen. Säker på att jag rev upp läkningen igen bahhhh. Pizza. Kexchoklad. Rabarberpaj. Never want to eat again. Vet att jag vaknar hungrig om några timmar. Skulle visa nagellacken. Present från Veckorevyn prenumeration. Har på mig Marine blue. Eller hade på bilden. Saknat färgglada naglar i England. Nu - sängen, ipoden och minihögtalarna. Snart - zzzz.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!