things you said this morning felt like yesterdays advice

Har ju shoppat en del i England. Det finns så mycket mer och bättre saker. Mina sista pund la jag på ipodhögtalare, tänkte att jag ändå kunde passa på eftersom jag velat ha det att ta med t.ex. till stranden, de hade faktiskt bra och högt ljud, 20 pund och sen den lilla sminkväskan som jag kollat på tidigare på Claire's men inte köpt, 5 pund. Skorna köpte jag för jag tänkte det kunde vara kul med lite finare flipflop :P Jag har tänkt mycket kring mina kläder för sommaren och köpt mycket men nu känner jag mig inte särskilt inspirerad längre. Oh well. Ska se till att visa några av mina klänningar/tunikor sen också!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!