this can't be the end

 

Ja jag är en sån hemsk person som fotar sig själv med en påse chips. Det är bara det jag helst av allt vill göra. Känns bra. Idag demade jag Sodastream, har aldrig använt det förut, skulle även "montera" ihop en, haha. Fick självklart be om hjälp. Men blev impad av själva sodastreamen, vill ha en sån! Demade också världens godaste (?) chips! De nya (visste inte ens att de fanns) OLW Superchips som är grill och sourcream med mer smak, större och krispigare. Smååt inga chips alls under dagen. Köpte självklart "ta två för 35" blir ju lurad av mina egna erbjudanden. Jag är så jäkla bra alltså. Jobbade i Vagnhärad, det var ju fett långt att åka men hade bilen så jag chillade och sjöng med i musiken så högt jag kunde. Måste ha låtit fruktansvärt! Anyway chipsen äger. Elliot vart  liite sugen. Färgade också om håret imorse (när jag trodde att jag hade tid och innan jag fick slänga på mig kläder och kladda mascaran och springa till bilen för att hinna) och nu är det supermörkt, nästan svart vill jag påstå... Utväxten behövde iallafall färgas redan efter 2 veckor, helt sjukt att håret växer så fort! Vill ju inte behöva klippa hela tiden och nu vill jag faktiskt ha kort hår... Färgade även pannan och ser ut som en idiot, helt brunsvart längst upp i pannan, det syns lite på bilden... Har så fullt upp och skolan (tentan) blir som vanligt det som hamnar längst ner på att göra listan. Imorgon är det grillning med släkten, hoppas på bra väder och på måndag ska jag vara med Elliot i stan hela dagen så då ska det fan vara sol! Måste typ äta mat också... Ätit idag; banan, kexchoklad, lite chips, godisråttor. Oh yes.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!