stressed out

 

Igår blev det mycket tjejsnack, godis och European Gigolo (alla som ser den blir frälsta), sov över hos carolina som försökte omfamna mig i sömnen. Nu har jag suttit och gjort min powerpoint från England resan och den är nästan klar, bara att börja på uppsatsen som kommer vara tusen gånger svårare. Men pallar bara inte nu. Jag ska jobba på torsdag och fredag, behöver caash så det är bra. Ikväll ska jag springa, omg vet inte hur det ska gå  men jag ska. Ångrar fan att jag suttit med resterna av chipspåsen sen jag kom hem. Varför gör jag alltid så... :P Oh well. Nu ska jag rensa hjärnan för ikväll SKA jag börja på uppsatsen!

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!