she said


När jag precis hade färgat håret blev jag chockad så fort jag såg mig i speglen men nu blir jag superchockad när jag ser bilderna på mig från precis innan jag färgade det. Gud vilken skillnad! Tycker att jag ser mycket bättre ut nu. Det ser ut som jag har värsta mörka utväxten med blont hår medans den nu ser jätteljus ut haha. Har färgat håret 3 gånger på 6 veckor, det växer sjukt snabbt.

Jag har längtat efter att komma hem men jag visste att när jag väl gjorde det skulle jag tänka fuck vad var det jag längtade så mycket efter... Nu längtar jag bara efter att flytta hemifrån. Är så trött på att alltid ha någon som förstör och får en på dåligt humör. Så himla onödigt. Det finns inget man kan göra åt saken så länge man bor hemma. Bara att bita ihop. Så jag längtar... Nu tittar jag på 27 dresses med mamma, ska tillbaks. Även om jag nu fått mitt humör förstört och egentligen bara vill lägga mig och inte vakna på läänge. Mmm it's good to be back right.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!