mami to be

 

Hur gör man en gravid blivande mami som behöver anger management klasser glad? KAKA! Nataly klagade på att jag inte såg så excited ut på min bild men hello?! Kolla på Natys kaka och kolla på min. Vem ser ut att ha mest att vara excited över? ;p Det var kul att catch up och jag längtar efter att få se bebisen och se vad det blir! Eftersom den skitungen moonade sina föräldrar på ultraljudet så blir det en surprise... Idag har jag kommit igång med tentan och skrivit 7½ sida. Nu laddar jag för tre dagars jobb med provsmakning, första gången sen i december! Känner att jag borde vara härdad när det gäller uttråkning nu när jag suttit så många 100 min lektioner i England så det borde gå som en dans... Det är fortfarande så jäkla upp och ner. Jag är på världens bästa humör och sen är jag helt deprimerad. Nu är jag inne på det första alternativet. Man är så lättpåverkad att det är läskigt... We place our happiness in other peoples hands.

 

Topparna är högre nu och dalarna är djupare sen elden försvann

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Naty

HAHA! man ser verkligen hur storleken spelar en stor roll! en todo sentido. haha :P

2010-05-28 | 22:54:40
http://piccadillylilly.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!