kanske fanns ingen ärlig chans för oss, men jag ser det inte så



Jag ser ut som kines pa alla bilder och det beror pa a) korde pa fetaste eyelinern igar och b) kisade och kunde knappt halla ogonen oppna pga all vind och ljus! Har iallafall tagit nagra awsome pics igar som jag kan visa er. Killen som tog mig pa sightsing hade en bra kamera och jag var inte sen att utnyttja det ;) Den har har han redigerat lite ocksa. Kan ni tanka er att England har sana underbara strander? Jag visste iallafall inte om det forut.

Imorgon ar min sista dag har. Det kanns helt overkligt. Tiden har gatt snabbt fast anda inte. Det kanns som det var sjukt lange sen jag var hemma, sjukt lange sen jag var i Manchester och till och med lange sen mamma akte hem. Det har hant sa mycket och jag har haft sa mycket tankar hela tiden sa jag har inte ens slappnat av. Jag kommer sakna mycket har men nu vill jag hem. Har varit har lange nog och det ska bli kul att komma hem. Men det kanns lite sorgligt ocksa. Att aka ifran Jamies mamma och alla i skolan. Imorgon ska vi forhoppningsvis ha en "last supper" for mig haha. I sana fall maste jag komma ihag att ta massa bilder for jag har vart sa dalig med det, knappast nagra bilder fran helgen i Plymouth tex. Man kommer ju glomma alla skona personer man traffat...

Jag fattar ingenting...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

Du är så fin som brunett! det gillar vi!!! :)

2010-05-19 | 22:59:28
http://enrikedomavsandkorn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!