While he sets my heart on fire I set myself up for the greatest fall of all time

 

Var på Ikea och åt middag (goodaste maten ever där) och köpte äntligen förvaring till mitt smink. Hittade de där tre boxarna där i har jag lagt mina eyedusts i den stora, läppstift som jag inte använder så mycket i mellan och små örhängen i den lilla. Nu har jag alltså fått en hylla i bokhyllan ledig så jag kunde sätta in resten av mina böcker där. Köpte också två andra förvaringsboxar men dem pallar jag inte fixa med nu. Sen köpte jag flädersaft, en hit! Jag älskar Vitamin Well med fläder smak och det här smakar typ samma! Asgott men tyvärr innehåller den väl typ bara socker... Nu Desperate housewives, hade slutat titta på det så jag har missat massa men nu har jag tydligen börjat igen...

 




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!