the american dream

 

Nu kommer Paul klaga på mig men jag bara måste få ägna ett inlägg åt min nya favoritartist! Det var fakiskt Paul som gjorde att jag verkligen fick upp ögonen för honom så han får skylla sig själv, han introducerade den assköna featuring som The Dream gör med Snoop Dogg. Dreams röst är ju så himla bra och speciell, love it! Då kom jag att tänka på att jag ju hört honom innan, t.ex. ihop med Rihanna men aldrig tänkt på vem det var. Tankade iallafall hem hans andra skiva Love vs Money och blev frälst direkt, typ 9 av 10 låtar är grymma! Sen upptäckte jag också hans första skiva som kom ut 2007, Love vs Hate. The Dream är också den som skrivit Rihannas låt Umbrella och det tänkte jag på när jag hörde hans låt Ditch that... (en av mina bästa) där han ju säger "Ella eh eh" hehe. Kollade upp på Wikipedia (bästa källan) och där såg jag att The Dream varit gift med sångerskan Nivea sen 2004 till 2007 och de har 3 barn ihop! Men nu är han redan gick och ska få barn med en av mina kvinnliga favoritsångerskor, Christina Milian! Taskigt att säga men UPGRADE. Christina är en av de snyggaste kvinnor som finns enligt mig men jag kan ju säga att jag inte kunde tro det när jag såg bildenserien på paret här, hon ser inte alls snygg ut, såg inte ens att det var hon och håret är hemskt! Men vet att hon är snygg annars så jag säger bara, vilket par! Anyways, det är ju grymt svårt att försöka beskriva musik med ord, det måste ju bara höras så klicka istället på alla youtubelänkar jag lagt upp! Dream ska tydligen släppa en ny skiva nu i maj, längtar verkligen efter den! R'n'b is back in my heart and saved tack vare Dream (och såklart Pleasure P). Så nu är det R'n'b som gäller hos mig, love it!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!