the wait is over

 

Idag har jag shoppat lite inför England. Jag åker om exakt 15 dagar, brrr. Jag köpte ett par vanliga skor jag tänkt passar till England om jag inte vill gå i klackar vilket jag hatar. På Monki köpte jag ett linne med öppen rygg som jag ska ha när jag tatuerat mig och även ett assött hårspänne, jag älskar såna! Sen hittade jag en matchande blus på H&M som det fick bli, den ska jag ha till England - dock inte med spännet ;) Också en extremt tantig kavaj som mamma tyckte jag var tvungen att ha. Den blir också perfekt till England. Något lame bild men you get the picture! Köpte även ett linne med brottarrygg på AA men det glömde jag fota.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!