don't look for what you don't wanna find it's the truth respect it.

 

Jag fortsätter på temat mat. Det enda jag gör nu är typ äter och tränar. Idag var jag mamma och mormor och åt lunch på Tumba där Jessie går hotell & restaurang. Det var kanske inte mina favoriträtter precis men det blev gott ändå. Förrätten var godast, typ rostbiff med tonfiskröra i (strange), varmrätt var någon pasta, vegetarisk och också gott. Efterrätten däremot var fail. Ni kan nog se det på bilden tom, ser ut lite som en smutsigt badkar..? Det var kaffepannacotta (som jag såklart inte gillar) men konsistensen var inte rätt så den badade liksom. Men annars var maten god :) Efter det var jag ute med Elliot som upptäckt vattenpölar. Mycket roligt. Nu har jag precis vart på stan och hämtat mitt pass (ser helt störd ut) och lämnat in min tatuering hos studion, han skulle försöka fixa den på nåt sätt till på fredag :)

 

Jag har ju köpt en ny mobil men inget minneskort eftersom jag är så snål. (använder ju knappt mobilen) så jag har haft sony ericssons tråkiga signal. Nu kollade jag och jag har 3,2 mb minne för att lägga in en låt. Tyvärr är ju typ alla låtar större än så och jag har inget program för att klippa dem heller. Men jag har hittat en okej låt som är liten som får vara min signal nu :)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!