motivation

Motivation such an aggravation,
Accusations don't know how to take them.
Inspiration's getting hard to fake it.
Concentration never hard to break it.
Situation never what you want it to be.



Jag har suttit och lyssnat på Motivation med Sum 41 för jag har haft 0 motivation, 0 i förmåga att koncentrera mig. Nu är jag iallafall klar med mitt examinationspm. Fick verkligen kämpa för att avsluta, på fem sidor fick jag knappt ihop nånting. Nu är iallafall allt nästan klart. Ska fixa till min essä som ska in på måndag och så har vi ett grupparbete i nästa vecka. Sen är det bara England resten av terminen. Religionsvetenskap C - check!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!