I'm no superman


Har äntligen tagit tag i saken och bytt julgardinerna och tagit bort julbelysningen från fönstret och putsat bort frostsprayen... Lite sen men bättre sent än aldrig! Passat på och damma lite också och damn vad mycket damm jag har här! Det yr som bara den, så vidrigt. När jag flyttar hemifrån tänker jag försöka vara supernoga med allt sånt där städ från början, nu känns det lite som att det redan gone too far så det finns inget att göra åt saken. Mitt rum är så sjukt proppfullt! Har ett ganska så litet rum där jag mosat in en 120 säng, ett stort databord och stol, en stor garderob, nattduksbord, en bokhylla och en byrå. Det är packed. Och sen massa grejer också... Man blir ju stressad bara av att vara här inne, även om det är städat! Längtar tills jag flyttar, kommer fylla en hel lägenhet bara med det jag har i mitt rum nu... Idag hade jag världens onödigaste retorik seminarium 9-11 och sen religion kl 14-16. Alltså 3 timmars hål! Nataly var sjuk så jag bestämde mig för att dra hem och skrev istället 2A4 komplettering på 1 timme, tjänade alltså in 4 timmar ;) Haha. Ska snart möta Paul och ta bilen till Maxi och handla och hämta paket. Tacos ikväll :) Lyssnat på min spellista "Pop" ända sen jag kom hem. Gamla Five, Mariah Carey, Britney, Blue, Pink, Gwen Stefani... Ibland är man på sånt humör också :) Har beställt en kursbok för 300 kronor, svider... Dessutom är den på engelska och handlar om en massa gamla tänkares tankar! Två andra böcker också för en hunring. Har redan köpt litteratur för 300 den här månaden! Passets 400 på det också, jag är redan pank som ni förstår ;) Vill ju spara till Enland men det kan jag ju glömma. Vill kunna shoppa i La Senza också!!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!