I can't keep my eyes of you

 

Visst är mitt nya nagellack supersnyggt? Isadoras nya vårlack. Gillade annars inte att måla med lacket, konsistensen kändes trögare än det brukar vara och det var tjock pensel som inte är så nice. Jag såg en tjej som jobbade på H&M som hade på sig lacket och var tvungen att själv ha det! Jag fick ryck nu när jag satt vid datan och slet av mig lösnaglarna även fast jag bara haft dem lite mer än en vecka. Är så trött på dem redan haha. Så nu får jag ha mina egna naglar, orkar inte fixa nya. Bor förresten i min morgonrock här hemma and I promise you, den kan förstöra vilken outfit som helst, med den på känner man bara för att gå och lägga sig fast man har värsta snygga outfiten under haha. Men jag är ju så frusen... Lyssnar på Pleasure P igen. Jag dödade ju minst sagt hans och The Dreams skivor för några veckor sen. Synd att man ska göra sådär haha, jag har spelat sönder dem! Men de är fortfarande grymma.. Fast nu i små doser. Annars håller jag nu på att spela sönder In my head precis som alla andra. Snart lär jag inte stå ut mer haha.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!