citronmarängpaj

 

Tack vare en smart idé av mig gjorde Jamie en citronmarängpaj till efterrätt igår. Här på bilden har den runnit ut lite, som ni ser det gula är citronkräm och sen egengjord maräng på och hallon till. Det var riktigt gott men lite surt såklart ;) Idag fyller Veronica år så vi har vart uppe tidigt och ätit födelsedagsfrukost som vi alltid gör när någon fyller år. Kan inte fatta att hon är 14 år! Jag var ju nyss 15 känns det som... Ser henne fortfarande som 6 år men jag antar att jag får tänka om haha. Hon har ju verkligen blivit stor alltså! Jag köpte hem ett par assnygga leggins här om dagen men fick inte upp dem över rumpan och på Veronica satt de assnyggt, hon blir farligt snygg det ser man redan, eller det har man alltid vetat med a cute face like that haha :) Nu ska jag plugga på om religionskunskapens historia i England! Wiii.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!