A little slow but I've got perfect timing with you

Converse tröjan är så grym, på loggan står det converseme som på spanska betyder typ speak to me, så kul haha. Dock har den riktigt keff passform och därför har jag knappt använt den. Samma sak gäller Galapagoströjan, den är så söt men passformen gör att man ser ut som en 10 årig pojke. Vad sjutton heter fågeln nu då, kommer inte ihåg! Det är iallafall en pyjamaströja egentligen men för fin för det, har dock inte använt den på år! Nästa tröja köpte jag på New Yorker i januari men har typ haft den en gång. Tyckte mest att den var rolig.

 

Nike tröjan tror jag jag köpte i Ecuador, den har också rätt dålig passform men den är cute. Sen Mimmi tröjan som jag köpte på barnavdelningen bara för den är så söt, den funkade bra när jag praktiserade på dagis kan jag säga. Ed hardy made in thailand jag fick av Anna och sen Jessies gamla Jesus is my homeboy tröja som jag tagit över, passformen återigen, den är ju till för killar egentligen!

 

Eminem tröjan, en av två jag har som jag använde en del när jag var typ 15, älskar ju Eminem. Rolling Stones tröjan fick jag av Anna and I like it, gav Natys bebis en likadan fast body, so cute! I'm in a good mood tröjan av Avanna som jag gett till mamma nu, den är för stor! Spöket tröjan köpte jag typ enbart för att få se Elliot min när han såg den och höra honom säga "pöke".





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Tweet??? Kan det stämma på fågeln?

2010-03-28 | 22:46:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!