You don't have to call me, you can leave when you want

 

Söt bild på mig och min söta mormor i söndags! Jag har sinnessjuk träningvärk! Gissa vart? I magen!! Helt sjukt. Har också träningsverk i ljumskarna och typ sidan av rumpan... det är ju såklart från att jag sprang igår. Men magen? Jag tränade 30 min mage och rygg när jag sprungit men det brukar jag aldrig känna nåt av så det måste också vara från att ha sprungit. Helt sjukt! Det gör superont när jag hostar (och har hosta!) och skrattar! Har varit i skolan hela dagen och haft min redovisning om England vilket var kul. Sen åt jag och Nataly pastabuffen, den är så jäkla wonderful! Nu har jag satt mig för att skriva tenta igen. Gör det jag oftast gör. Lyssnar på musik. Äter allt jag kommer över (marabou, smågodis, russin), dricker massa vatten, stirrar på olika saker i rummet. Stirrar på skärmen. Hatar när man har skrivkramp! Ska iallafall kriga nu. Vill bli klar med det här alltså...

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!