Jag hörde sånger i mitt huvud men dom kom aldrig ut

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig

Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär emot mig

 

Ahhhh. Nu har jag dödat tentan. Den är inte riktigt klar men typ. 12 sidor. Det som är dåligt är att den inte riktigt hänger ihop och jag tror jag måste lägga in några grejer jag missat för att få den att hänga ihop. Skall se till att läsa igenom hela ordentligt så jag ser vad som är konstigt men det pallar jag inte nu. Har så himla skit ont i mina fötter också, de har typ precis läkt från Englands skavsåren och nu har jag nya som gör oooont. Kan knappt gå så hur ska jag kunna springa?

Just det (haha nu fick jag till det utan att jag tänkte på det!), måste berätta en superkul grej! Just D som var typ en av de första svenska hiphop (rap whatever) grupperna på 90-talet som gjorde assköna låtar ska göra en comeback turne i höst och vi har köpt biljetter till den 9 september! Ska bli sinnessjukt kul! Jag lyssnade asmycket på dem när jag var typ 13-14 år och deras låtar är fortfarande klockrena.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!