Och mitt i allt så ska man vara sann

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Turn it around.

 

Jag känner ett superstarkt behov av att skriva men inte typ "aahh idag åt jag en smörgås. sen borstade jag tänderna..." utan verkligen flumma, jag vill skriva en tenta! Haha. Nu är jag ju helt klar med skolan för terminen och det känns alltid superkonstigt att aldrig ha något man måste göra, annars har man alltid nåt att läsa eller skriva på. Det är ändå nice att flumma ihop tentor ibland. Nu får jag fokusera på jobb istället! Jobbar... wait for it... FEM timmar den här veckan. Woooh. Känner verkligen hur ekonomin är fixad. Yes. Annars så har jag tvättstugan nu, ska snart ner och hänga upp massa tvätt. Jag hatar att hänga tvätt, det är så jobbigt, tvätten är ju astung och så måste man sträcka sig upp! Om det inte vore för det skulle jag inte ha nåt emot att tvätta. Ska försöka städa idag också... Så angående skrivandet, bli inte förvånade om jag kommer med massa flummigt snack här som ni inte fattar någonting av, and be sure I would have gotten a VG om det var ett skolarbete!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!