the perfect melody

 

Tror jag gjort det förut, men här är mina mest spelade låtar i itunes. Har ju inte spelat så många eftersom jag blåste hela ipoden för inte så länge sen men men. Det är svårt att se men detta är de låtar som spelats flest gånger, hela låten från början till slut, jag brukar alltid byta efter typ en halv låt så det är ovanligt. Det värsta som finns är så kallade "DJ's" som spelar hela låtar, att att det är meningen att ni ska mixa, annars behövs ingen dj utan vi sätter bara på en skiva! Min favoritlåt är ju mest spelad, Amor de pobre såklart! Så om ni behöver tips på bra låtar, där har ni dem jag älskar!

 

Ska straxt iväg till tåget och möta Carro (Caroline, inte Carolina!) i stan och det blir massa tjejsnack vilket jag behöver!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!