I'm in Miami Bitch

Jag vet jag vet. Det är inte alkoholen utan jobb & spöregn som gett mig looken. Vill också intala mig själv att jag inte såg så hemsk ut... Det kändes ju inte som det?! ;p

 

Gårdagen. Vaknade i Solna. Stressar till Södertälje. Stressar och köper present och hårfärg. Stressar hem och färgar håret. Stress-fixar mig. Inget att äta. Köper med drickyoughurt och kexchoklad. Iväg till jobbet far far away (Ingarö). Promenad från Södra till Mariatorget. Spöregn. Värre än duschen hemma. Duschar fem minuter med kläder och smink. Soaking wet. Vrider ur håret x antal gånger. Blöt in på bara kroppen. Överallt. Sitter i blöta kläder på bussen. Står i blöta kläder och blött hår bredvis kyldisken i butiken 2½ timme. Fryser. Som fan. Slutar 20.00. Bussen ska gå 20.13. Ingen buss. Bussen kommer 20.48. In till stan och kan knappt gå - nerkyld! (seriöst). Möter födelsedagsbarnet och chillar på uteservering (med värme!) börjar tina lite. Drar till Grodan och dansar hela natten till superbra musik! Varm igen! Tack vare kära kronprinsessan ingen nattbus från centrum, t-bana till Gullmars. Hamburgare, första maten för dagen och så fucking delicious. Varm nattbuss. Somnar och vaknar till The Dream. Promenad hem och solen har gått upp. Sängen med öronproppar. Hör inget på morgonen. Vaknar av att Elliot klättrar upp i sängen och kammar mitt hår. Idag SKA jag springa. Tror jag... Kanske...

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!