If you're inlove, don't you dare sing along with me

I'm sorry we couldn't work it out
I'm sorry you were'nt in my plan
Then again, guess wich finger I'm holding up on my hand
I was the realest thing you've ever known
I couldn't wait to say I told you so

Har precis tränat och dödat mig själv, så jäkla skönt. Remind me again varför jag inte gör det så ofta som jag borde? Just det jag är lat. Mmm. Igår var jag med Caroline aka Blondie (jag är Brownie numera) på akuten och kollade upp hennes vrister som var svullna som bara den, såg asroligt ut haha. Sen gick vi för att handla i Flemingsberg C, i affären bestämmer vi oss för att istället åka till Tumba och äta på McDonalds. 6 minuter till tåget går och man går på 15. Går ut ur affären utan att köpa nåt, kommer till dörrarna och börjar kuta, så säger Carro "Nu kommer de tro att vi snott något" och vi börjar asgarva men fortsätter springa. Haha vi måste sett asroliga ut och de måste verkligen trott att vi snott något! Fick också fulaste killen att busvissla åt oss så vi lyckades nog vara heta när vi sprang ändå haha. Sprang hela vägen, blodsmak i munnen. Ger upp när vi ser Sthlm tåget stå där nere. Går långsamt. Sen bara shit Södertälje tåget kanske inte har kommit och kutar igen, vi hann! Carro bjöd på Donken (hade glömt hur vi brukade göra det i gymnasiet haha, hon gillade aldrig maten och tvingade oss att stressa dit på rasten). Sen fick vi återigen springa till tåget när vi skulle hem, knaas. Det var iallafall kul med lite girrl talk :) Idag har jag mest haft ångest inför de väntade 3 jobbdagarna... Vet inte hur jag ska stå ut men fuck it vad gör man inte för casssshhh. Jag och Veronica gick och köpte tunnbrödsrulle (ja hon glufsade i sig mina rester också) och satt ute i den alldeles för varma solen och åt. Nu har jag vart barnvakt åt Elliot och han har varit superrolig :) Också lyckats städa rummet så jag slipper den stressen nu. Jag åker till jobbet 9 och kommer hem 9. Fast det värsta är ju såklart att jag står upp hela dagarna! Längtar bara tills jag lägger huvudet på kudden i Småland på lördag kväll.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!