.

Jag ser sjukt löjlig ut nu. Jag skall ut och springa. Jamie har börjat springa och kan han så kan jag med säger jag. Så nu ska jag tvinga mig själv, även om jag har typ tusen ursäkter till varför jag ska slippa. Men fuck it. Det värsta är inte att det ska bli jobbigt att springa utan det värsta är att jag ser så himla löjlig ut i skitfula gympadojor. Det finns inga snygga överhuvudtaget men vill ändå inte behöva ha på mig såna här!! Det är självklart mina KNALLBLÅ adidas jag har kvar från nian som stått oanvända i skåpet. 5 år gamla. Haha. Om jag skulle träffa nån som jag känner nu skulle jag dö lite... Men nu ska jag tvinga mig själv!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!