No se ni que hacer Cuando pienso en los recuerdos

 

Lite pics från landet. Det var supermysigt där. Åkte dit direkt efter jobbet i Nacka i lördags, hem och hämta bilen så vi var iväg vid halv 7. Kom fram vid 10 på kvällen, satt ute och snackade, åt mina kööörsbär jag köpt på Willys. Upp och somnade som en stock. I söndags var det "jobb" som var tvungna att utföras som vanligt, sen hade vi tonfiskmackor till lunch och världens godaste tårta, ska visa bild på den sen. Sen åkte vi till badet eftersom det var dödsvarmt, badade men drog sen hem. Åt tacos till middag och när maten lagt sig typ vid 9 åkte vi och badade igen. Det vart förresten mina första dopp för i år... Sen drog vi hem och såg på Hot chick (en av de bästa filmerna ever) och låg och hörde på Kevins så kallade skräckhistorier och Jessie höll på att pissa på sig av skräck. I går hade vi också hela dagen på landet, efter lunch åkte vi till badet och chillade där några timmar. Så jäkla skönt ute på flotten! Låg där och solade och det var alldeles perfekt varmt, sen invaderades den av ett gäng skitungar och vi fick ge upp vår plats. Efter att ha grillat hamburgare och marsmallows igår så åkte vi hem vid 7 och var hemma till halv 11.

 

Nu är jag helt mör, har varit ute och sprungit. Sprang 5 km vilket tog mig lite mer än 40 minuter, sprang nästan hela biten, eller sprang är väl fel ord, jag joggade antar jag haha. Kom in i andra andningen x antal gånger. Målet? Att kunna springa den sträckan utan att känna som om jag ska dö? Vore rätt trevligt. Det var superskönt att springa i regnet iallafall. Är inte supertaggad då jag vet att jag ska springa samma sträcka imorgon bitti men jag får ha självdisciplin.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!