I'm not reminiscing I am living

 

Jag är helt * slut. Idag har jag varit på Ikea och köpt alla grejor till lägenheten och imorgon får jag sakerna levererade till min nya adress. Har fortfarande inte riktigt fattat det tror jag. Imorgon flyttar jag hemifrån! Det känns verkligen superkul men jag vet att imorgon kommer vara en väldigt jobbig dag, ska hemifrån vid halv 7 på morgonen för att hämta upp mormor och morfar i Stockholm, sen ska vi hämta upp en flyttbil och ta den hit för att flytta mina grejer. Jag kommer inte ha internet nu när jag precis flyttat men när jag har det skall jag visa pics from my place! It's going to be... awesome!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!