a-team, inception, knight and day

 

Jag har varit på bio nu tre kvällar i rad och måste ju tipsa er om filmerna jag sett! Först såg jag A-team med Jesper och Paul, jag har ju inte sett serien men tyckte ändå filmen verkade bra. Det är en actionkomedi om ett gäng freaky killar som gör specialuppdrag och den är riktigt rolig och rätt spännande. Värd att se :) I torsdags var jag och såg Inception med Carolina och ett gäng och den var bäst av de här tre filmerna. Det är också den som man helst ska se på bio pga alla specialeffekter osv. Det är en film man verkligen måste koncentrera sig under, inga kisspauser här inte! Det händer mycket och hjärnan går på högvarv hela tiden, den påminner lite om Shutter Island som också är med Leonardo. Filmen handlar om konsten att ta sig in i någons drömmar och där stjäla eller lägga in en idé. Igår såg jag på Knight and day med Jimmy och det var typ den enda film vi inte hade sett redan ;) I trailern verkade den ju riktigt rolig och det var den visserligen, men alla, och då menar jag alla, riktigt sköna scener hade man redan sett i trailern. Cruise är en specialagent som nu är på andra sidan lagen och Diaz blir inbladad i det hela. Filmen är ju definitivt underhållande och passar perfekt en tråkig kväll hemma, tanka!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!