14 dagar kvar


Har precis burit upp 11 flyttkartonger och några kassar från källaren, som tur fick jag lite hjälp på slutet men mina händer är sååå ömma och jag är helt slut. Först var det ju jobbet att få ut allt från källaren som är fullproppad med saker. Jag hade ingen aning om att jag hade så mycket grejer där nere! Trodde det var kanske 5 lådor. Nu till uppgiften att gå igenom vad jag har i lådorna och skriva upp så jag ser vad jag måste köpa. Men först duuuschen. Nu är det 2 veckor kvar till flytten! Bilden är från midsommar, gud vad jag kommer sakna alla när jag flyttar, men vi kommer ju ses ändå såklart. Alla utom Jessie är ju på landet nu och när dom kommer hem har jag redan flyttat, kommer kännas superkonstigt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Berntemine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 | 10:45:56
http://berntemine.blogbow.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!