but why have the cake if it ain't got that sweet frostin?

 

Sa ju att jag skulle visa bilder på tårtan så here it is! Kommer inte ihåg namnet på den nu men den har ett namn haha. Det är iallafall marängbotten som man gör själv med hallongrädde och sen massa bär, så jäkla gott! Min favorittårta som mamii gjorde för mig skull, fick den förra sommaren också :) Det är så skönt när man är på landet för då har man frukost, lunch, fika och sen middag och man blir egentligen aldrig hungrig eller sugen, man är alltid nöjd. Haha, här hemma går jag och är hungrig för jag har bara ätit en köttbit (som jag även åt igår och förrgår) och det finns inget gott hemma. Tror jag ska köpa chips (ingen behöver kommentera, chips är det bästa som finns), det gör mig både mätt och glad ;) Har haft 0,00000 energi idag! Vaknade vid 9 själv, satt lite vid tv:n, fortsatte rensa och rensade ur alla mina skor och jackor från hallen och la i flyttkartong och lite sånt. Duschade vilket var totalt onödigt för blev supersvettig fem minuter efter liksom. Jag vet man ska inte klaga nu när det är varmt men alltså... Inne i stan finns det inget att göra, jag kan inte gå ut nu för det är bara obehagligt när man inte kan bada. Jag skulle egentligen ha åkt till landet ikväll men det blev ändrade planer och åker istället i morgon bitti för nu ska Carolina följa med :) Så hon kommer hit och sover här ikväll och Jessie kan titta på fotbollen i fred, jag vill nästan se själv... eller slutet åtminstånde. Det kommer bli superkul på landet!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!