no me mientas, dime que esto es real

 

Här har de två senaste dagarna spenderats. 31 C varmt, man behöver pooool! Och bästa sättet att chilla är de där stora säckarna eller vad det nu är, så skönt! Har varit på bio med Anna ikväll. Kom hem vid halv 9 eller något, fick ryck och satte igång med att rensa ut massa grejer, testa underkläder, slänga det jag inte vill ha osv. Nu slutade jag eftersom jag insåg att jag knappt orkar stå länge för jag är så trött och dessutom ashungrig... Tiden har bara sprungit iväg! Kan knappt vänta tills jag flyttar alltså, det kommer bli awesome! Nu dilemmat, lägga sig direkt fast man är skithungrig eller gå och äta något fast man är skittrött?

 

si quiero estar a tu lado 
ya me doy cuenta que de ti yo me he enamorado

N.O.R.E - Hablar de amor

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!