sony ericsson, dollyblond, falukorv & duschdraperi

 

Nu har jag en 'riktig' mobil igen. Den förra kunde väl knappt klassas som mobil... Sony Ericsson Xperia X10 mini, min första som har pekskärm, den är superfin! Vita (eller väldigt ljusa) naglar är vad som gäller nu. Även vitt på tårna, inspirerad av Dollyblond. Falukorv i ugn är på g, jag hatar falukorv men detta blir tredje dagen i rad, vad gör man inte? Köpt duschdraperi, kökshanddukar, tandbortsmugg, tvättställ och kassar. Något man inte tänker på men måste är hur man skall matcha. Det är så lätt att hitta massa fina saker men man måste tänka på hur de skall fungera ihop och vad man skall ha för tema. Ska köra brunt i vardagsrummet, vitt och blått i köket, svart-vitt (med någon färgklick) i badrummet och sovrummet får nog bli som det blir med ekfaner-möbler. Nu borde jag nog kolla till maten...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!