Elliot har brutit nyckelbenet :'(

Jag och min beeebis på landet i helgen, ja han är mycket brunare än mig ;)


Min lilla älskade Elliot ramlade ur sängen igår natt och bröt sitt nyckelben! Han är ju fortfarande på landet och efter han ramlat var han helt hysterisk och de kom en ambulans men de sa att det inte var något fel på honom. Eftersom han fortsatte vara hysterisk hela natten åkte mamma in till akuten på morgonen och där röntgades han och de såg att han brutit nyckelbenet på vänster sida så varje gång han rör sin lilla arm gör det svinont. Han var för liten för att få sån där grej som håller fast armen så nu har han 3 veckor tills det läker som han kommer gå och ha ont och han förstår ju inte att han inte får röra armen... Stackars min baby!

Nu har jag ätit egen ugnspannkaka, det var sjukt varmt att springa ute, stötte på en mystisk alkis på cykel som gick åt fel håll när jag sprang och blev rädd för att bli våldtagen/mördad vilket fick mig att springa fort som bara den och tills jag knappt kunde andas hahha. Jag lever iallafall ;) Sitter och väntar på Carro, ska ut och sola på Hökmossen!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!