Eclipse


Jag antar att alla har eller kommer att se den här filmen men tänkte ändå säga något om den. Twilight hysterin är väl kanske något överdriven, när New moon hade premiär kom min styvsyster hem och hade New moon skrivet över hela ansiktet och undrade varför folk kollade på tåget haha, you see? Men filmerna har ju varit grymt bra. De första var bäst och den här tredje var nog den sämsta hittils men inte alls dålig. Det jag kände var dock att inte mycket gick framåt i den här filmen, det var inte mycket skillnad från början till slutet. Det är ändå en film jag känner att man måste se och kanske helst på bio, och som man kan se igen. I den här filmen kände jag att de hade gjort Bella snyggare, förut tyckte jag hon bara var ful men nu såg man att de försökt, men som Anna sa, när de har examensfest, kunde hon inte ha tagit på sig något annat än samma gamla munktröja och jeans?! Haha. Allt det hela handlar om känns ändå som ifall hon skall välja Edward eller Jacob och man tänker lite varför är de så besatta av henne?! Det är inte som att hon e världens skönaste tjej direkt... Jag själv går genom hela filmen och kan ändå inte välja vem jag hejar på, upp och ner hela tiden. Vems sida är ni på?



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Det är ju hennes lukt de går i gång på (en blandning av svårmod, flanellskjorta och tonårsvett?) Hursom jag röstar så här jag tar Edvard och utser honom till "nya pappan" så kan hon gosa med varulven! (Kasta nu inga stenar i glashuset och kom dragandes med nån gammal barnarovs fras....)

2010-07-11 | 15:23:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!