-

 

Den här sommaren har ju varit grym. Även om den inte är slut ännu. Många lata dagar i solen. Mycket roligt som har hänt... Excitement.

 

I've got to get myself together. Har ju massa att göra. Jag flyttar hemifrån om 2 dagar. Galet. Fast det enda jag vill nu är att ligga och gosa med Elliot och titta på Morden i midsomer med honom i famnen och mamma bredvid. Bara de som man inte behöver säga nåt till för att de ska förstå. Inga frågor. Inget snack. <3

 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jesper

"Men idag har jag en dålig känsla. Ingenting känns riktigt bra eller säkert. Jag har ingen lust att göra någonting. Bara olust."

nu vet du hur Jessica känner..?

2010-07-30 | 13:56:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!