my next tattoo

Har väl alltid hört att folk som tatuerar sig bara vill göra fler och fler när de väl börjat. Och det verkar vara sant. Älskar verkligen mina tatueringar som jag gjort och jag kan knappt bärga mig tills jag får göra nästa! Jag har flera idéer men ingen som jag är helt bestämd på utom denna som jag är säker på. Har velat ha den här texten lika länge som de som jag redan gjort, som ni ser är det också från headern och samma typsnitt som de andra. Har inte varit säker på vart jag vill ha den däremot, men nu tror jag att det bästa vore vid nacken/ryggen typ som Kenzas tatuering, tror den skulle passa fint där. Vill gärna ha den till sommaren när den kan synas lite, nu syns ju knappt handlederna ens eftersom man är så påpälsad jämt haha.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anneli

Älskar citatet! vad är det för typsnitt? :)

2013-05-29 | 01:09:30
http://annnelis.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!