1 januari 2010

* Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
Hela Ecuador resan, min ögonoperation och körkortet!

* Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag reste utanför Europa till en helt annan värld, jag hade praktik och stod och undervisade 30st 15 åringar!

* Vilka länder besökte du?
Ecuador och 12 timmars besök i Madrid ;)

* Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför?

Minns inga datum men det skulle vara den 18 december då jag tog körkortet kanske!

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det finns så himla många! Men typ massa reggeaton, Dime si te vas con el och Notch's låtar är väl ändå de som kommer påminna mest. Eller vad säger jag, det är ju sjääälvklart SEXY BITCH med Akon! Och I know you want me med Pitbull. Pleeeaase!

* Blev du kär under 2009?
Jag var redan kär!

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Haha jag minns inte i år heller. Guess att jag hade fika med släkten kanske.

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Har varit ett grymt år! Men det var lite trist att jag missade typ hela den svenska sommaren bara.

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
Har inte lärt känna så många men är glad över att ha lärt känna Pauls kusiner i Ecuador lite grann eftersom alla var så gulliga, och så hade jag världens skönaste handledare på praktiken som jag är så glad att jag fick!

* Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inte direkt något nyårslöfte men jag började träna i slutet av förra året och det har hållt i sig ;)

* Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Det jag hoppades förra året att jag skulle få roligare i skolan har ju verkligen hänt, har läst så himla roliga kurser! Saknar egentligen ingenting men jag vill ha sol och värme på sommaren så klart.

* Vad var din största framgång 2009?
Körkortet! Det var en riktig utmaning också!

* Största misstaget?
Ingen aning!

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej som tur är :)

* Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och snacks haha. Nej men har precis köpt en dyr jacka det är väl det dyraste jag köpt! Annars Ecuador resan.

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som gjort mig glad men det som gjort mig glad mest av allt är min underbara lilla Elliot. Han har blivit så stor och en riktig cooling under året haha. Han är bäst!

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Minst lika glad :) Och mindre sur! Haha.

* Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle vilja ändra.

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Alltså, mindre slötid framför datan (som t.ex. att skriva det här..!) och mer effektivt pluggande. Har ju klarat mig bra ändå men skulle ju sparat en del tid på det ;)

* Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, ute på promenad, kalle anka, mat, paket och avslutades med att vi alla spelade spel ihop. Juldagen hos släkten.

* Vem saknade du?
Jag saknade ingen hela tiden men när jag var i Ecuador saknade jag min Elliot sinnessjukt mycket och även mamma!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!