bling bling

Hittils har alla stenarna på naglarna hållit fast! Amazing eftersom de annars lossnat flera stycken redan första dygnet. Så jag chansade och la på ett gäng pärlor i ljusblått och silver på ena mittenfingret, det här är mina gamla pärlor från Melba så jag får se om de också sitter fast... Riktigt snyggt iallafall! Älskar de nya naglarna.

Är egentligen inte på skrivhumör. Har vart i skolan hela dagen på två föreläsningar och sen läst kapitel i två böcker som jag inte lyckats få tag på innan. Skönt att ha det gjort iallafall :) Imorgonbitti har jag nästsista seminariet för kursen, nästa vecka är det tenta som gäller. Inte redo, men men...


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Alltså jag tror att det här känns pinsammare eftersom det hände för inte så länge sedan. När jag satte mig på kvinnans knän var jag typ femton eller något. Och denna gång var allt mitt fel. Jag trampade fel. På tunnelbanan var det tunnelbanans fel. Den tvärbromsade. Hahaha...



Men när kvinnan satte sig brevid dig sa du inte något?

Kollade hon ens på dig?

2010-01-08 | 14:20:35
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!