teacher


Ville visa min nya outfit. För första gången ever typ har jag köpt finkläder, dvs skjorta, kavaj och matchande kjol! Kavajen är ju skitsnygg men den är nog mkt snyggare utan skjortan och med en vanlig t-shirt under, eller till jeans. Såklart har jag köpt kläderna inför England resan. Kanske borde man klä sig såhär som lärare här i Sverige med? Men jag tror jag fortsätter med mina lovely adidas och reeboks ett tag till! Och en sak till, varför är knän så himla fula?! Jag tycker jättemycket om mina ben men knäna är ju bara u g l y. Och det är dom på alla personer liksom. Är det bara jag som tycker det? Haha... Back to retorik och massa konstiga ord på latin!


 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!