red lips

 

Jag är en av de få (?) som tycker det är grymt snyggt med läppstift och tycker det är mycket snyggare och roligare än läppglans. Jag köpte mitt första röda läppstift julen 2006 alltså långt innan Kenza gjorde det trendy ;) Anyways tycker jag att fler borde våga ha rött läppstift, det kan vara så jäkla snyggt. Kollade in på Make up stores hemsida och hittade alla de här röda nyanserna, det finns en del att välja på alltså! Jag har själv ett från Make up store i nyansen Vamp och en läppenna i Russian, man kan ju egentligen lika gärna ha läppenna och måla över hela läppen och lägga över lite läppglans eller lypsyl så funkar det lika bra. Har också ett ljusare rött från Maybelline. Nu för tiden brukar jag lägga Vamp och sen lägga det ljusa lite på i mitten så blir det snyggt :) Det enda jag önskar när jag har läppstift är att jag hade större läppar!! Det är ju så sjukt snyggt på t.ex. Kenza, men det behöver inte vara så stora heller, bara liite större haha. Men you've gotta work what you've got that's how it is :) Det är också kul med andra färger, mer diskreta rosa, starka rosa, korall (har det fast det egentligen inte 'passar' på mig) men rött är ändå the classic! Ska fota alla mina läppstift nån dag och visa, har så många fina...

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!