Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller här ifrån
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet dom fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, de kan va så bra

Ibland är man på ett visst humör och det är då man tar fram Eminem eller Lars Winnerbäck eller kanske några singer-songwriter på spanska. Just nu blev det Winnerbäck! Jag känner ju lite så just nu, jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det är upp och ner och hit och dit. För det första har jag ju så sjukt mycket i skolan just nu. Avslutade precis en kurs med tenta i måndags men jag hade inte ens pluggat inför tentan. Så himla dåligt jag vet, ångrar mig verkligen i efterhand, borde verkligen tagit tag i mig själv men kunde bara inte. Så förmodligen blir det en omtenta om en månad, känns ju inte så kul. Sen har jag retorik kursen som går asfort fram och jag har inte ens lärt mig alla konstiga ord på latin som läraren använder hela tiden. Om två veckor ska jag hålla ett stort examinationstal på 8 minuter som jag inte ens börjat tänka på. Gud. Vi har också börjat på den nya kursen Religion och makt och har första seminariet i morgon. Jag längtar faktiskt lite tills jag åker till England. Det kommer bli skönt att komma bort från allting och bara slippa allt, kommer ju inte ha så mycket att göra där annat än att bara fokusera mig på just det. Då kommer jag ju också vara klar med allt annat på Religion och så är det bara min utlandsuppsats kvar och sen är det sommarlov! Fast det känns ju extremt långt bort nu, speciellt om man kollar ut genom fönstret. Det är ju faktiskt första mars på måndag men det kan man ju knappast tro... Just nu känner jag mig bara så trött och utan energi alltså. Både fysiskt och psykiskt, somnade faktiskt idag när jag pluggade och sov en stund innan jag fick tvinga mig själv att vakna igen. Nu är klockan liksom tjugo över nio, men av någon anledning är jag redan trött, eller fortfarade, har inte hunnit bli pigg ens! I'm off.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hej du, sluta upp att slå dig själv och grubbla så jävla mycket...det som har varit är redan gjort och förbi. Jag hoppas att den du vill ska gå framåt med dig gör det men om inte så jaha becky då får du trampa vidare själv för du kommer inte att kunna stå stilla eller backa, det funkar inte så. Så fråga om ni ska ta en promenad tillsammans eller så plockar du fram gympaskorna och ger dig ut på en joggingtur för DIG själv. Love you

2010-02-24 | 22:08:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!